این خودروی تک ساخت یکی از پروژههای شاخص منصوری بوده و ادای احترامی به خودروی ویتسه رز سال ۲۰۰۹ است. آن خودرو بر پایه بنتلی کانتیننتال GT اسپید ۲۰۰۹ بنا شده بود و اولین خودروی رنگی و خاص تاریخ منصوری به شمار میرفت. اما خودروی جدید منصوری بر پایه کانتیننتال GT کانورتیبل شکل گرفته و البته از نظر بصری چشمهای بیشتری را به خود خیره میکند؛ و همانند سنت همیشگی منصوری، این وسیله نقلیه لوکس باب میل همه نیست! برای مثال، ویتسه تک ساخت منصوری با بدنه دو رنگ معرفی شده و نیمی از خودرو رنگ زرد و نیمه دیگر نیز رنگ مشکی را به خود گرفته است. رینگهای مشکیرنگ خودرو نیز با عناصر زردرنگ همراه میشوند.
و البته که منصوری برای این رودستر لوکس کیت بدنه خاصی را در نظر گرفته و به احتمال زیاد کیت موردبحث از فیبر کربن سبکوزن تولید میشود. همین طرح جنجالی به داخل کابین نیز راه مییابد و رنگ صندلیها نیز با بدنه هماهنگ است. کنسول مرکزی هم نام منصوری ویتسه را به خود گرفته و عبارت “یک از یک” در آن خودنمایی میکند.
پیشرانه نصب شده در بنتلی کانتیننتال GTC منصوری مشخص نیست اما این تیونر مشهور ارقام مربوط به قدرت و گشتاور آن را اعلام کرده است. به لطف تغییرات رخ داده این خودرو هماکنون خروجی ۷۴۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۲۰ نیوتون متری دارد. صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۳ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۳۲ کیلومتر در ساعتی نیز جزو مشخصات عملکردی خودروی موردبحث خواهند بود. برای یادآوری بد نیست بدانید جدیدترین نسخه بنتلی کانتیننتال GTC از پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو با قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر استفاده میکند. نظر شما درباره این پروژه جنجالی چیست؟