اما همه برندها به این خوبی نیستند، یکی از برندهایی که توانسته در صدر قرار بگیرد مایکل کورس است، یک برند مد که شاید بیشتر بهخاطر کیفهای دستی لوکسش شناخته شده است. Valerie و Voyager در طول سالها نامی برای خود بهعنوان کیفهای دستی دستوپا کردهاند.
ساعت های مچی برند مایکل کورس
ساعتهای برند مایکل کورس نیز در دهه گذشته موردتوجه قرار گرفته و با استفاده از طلای رزگلد در بین خانمها محبوبیت خاصی پیدا کرده است. مایکل کورس شور و شوق جدیدی برای این تنوع در فلز گرانبهای کلاسیک ایجاد کرد. باند پارکر، دارسی و اسلیم بدون شک امسال هم در صدر فهرست شیکپوشان قرار دارند و در سال 2023 مچ دستان علاقهمندان خود در سرتاسر جهان را تزئین خواهند کرد.
مایکل کورس با محصولات لوکس در سراسر دنیا
لازم به ذکر است که کیفهای دستی و ساعتها تنها محصولات قابلتوجه این برند نیستند. این طراح مشهور جهانی لباس، کفش و لوازم جانبی سفر را برای در صدر بودن و حفظ جایگاه امروزی خود، داشته است. این برند توسط مایک کورس در سال 1981 تأسیس شد و اکنون طیف وسیعی از محصولات باکیفیت بالا را با امضای مجموعه مایکل کورس تولید میکند.
تقریباً همه نام مایکل کورس را شنیدهایم و می دانیم استفاده از محصولات این برند لوکس بیشتر در بین بانوان خوش سلیقه رواج دارد. امروزه، تقریباً در هر یک از شهرهای جهان، از لندن و نیویورک گرفته تا میلان و پاریس و حتی توکیو و دبی، میتوانید به یکی از فروشگاههای این برند سر بزنید و این محصولات لوکس و با کیفیت را خریداری کنید.
چگونه طراح یک برند به قلههای رفیع موفقیت میرسد؟
مطمئناً شیک بودن و تداوم کیفیت با آن ارتباط دارد و البته این استعداد مایکل در تولید برندی شایسته در دنیای مد است. با هر فصل، کورس به عرضه محصولاتی به بازار ادامه میدهد که همیشه بهعنوان کالاهای ضروری شناخته میشوند و بهعنوان قطعات نمادینی دیده میشوند که مردم آماده هستند و میخواهند از پول نقدی که بهسختی به دست آوردهاند صرفنظر کنند تا دیده شوند.
لباسها و اکسسوریهای این برند درعینحال که نهایت کیفیت و دوام را ارائه میدهند، بهگونهای طراحی شدهاند که در آزمون زمان مقاومت کنند و ظرافت ماندگاری را برای سالهای آینده از خود به نمایش بگذارند. بله این همان معنی و تعریف بجا و درست از لوکس بودن است.
البته برای بهدستآوردن کالاهای لوکس باید قیمت زیادی پرداخت کرد و این واقعیت که برای داشتن برندهای دوستداشتنی میبایست قیمت سنگین آن را تحمل کرد، از جذابیتهای دنیای مد و فشن است.
کمتر، بیشتر است
هدف لوکس بودن مایکل کورس هرگز برای خودنمایی نبوده است، در واقع، مایکل کورس همیشه نام تجاری خود را ظریف و خاص نگه داشته است. بهگونهای که از ارزان کردن محصولات خود به روش تخفیف یا Off اجتناب کرده است و باعث شد که همچنان موردتوجه خریداران ثروتمند قرار گیرد.
برندهای لوکسی که موفقیت درازمدت داشتهاند برای نسلهای بعدی باقی خواهند ماند. آنها با حفظ کیفیت بدون تکیه بر ارزشهای خود و درعینحال سازگار با همان ارزشها، به جذب مشتری ادامه دادهاند. در طول دوران، بسیاری از برندهای لوکس بزرگ در حاشیه قرار میگیرند، اما مایکل کورس برای بقا مسیر خوبی در پیش گرفته است.