مدیرعامل باشگاه سپاهان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به عضویت کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا درآمد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.
ساکت با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مدت ۴ سال در دوره ۲۰۲۳-۲۰۲۷ عضویت کمیته بازاریابی این کنفدراسیون را به دست آورد.
در همین رابطه داتو ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامهای به نمایندگی از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اعضای کمیته اجرایی انتصاب او را در کمیته بازاریابی AFC تبریک گفته است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به گسترش حوزه های گوناگون فوتبال در سطح قاره آسیا توجه ویژه داشته که یکی از حوزههای مهم، مسئله بازاریابی و فعالیتهای اقتصادی است و کمیته بازاریابی به عنوان بدنه مشورتی کمیته اجرایی AFC میباشد.
کمیته بازاریابی AFC یکی از ۱۵ کمیته دائمی AFC بوده که شامل ۱۴ عضو از کشورهای ایران، کره جنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است.