شماره صد و سیزدهم فصلنامه «پژوهشهای ارتباطی» خردادماه امسال با 7 مقاله در حوزههای مختلف رسانه نظیر راهبردهای رسانهای مدیریت بحران، سواد رسانه و مخاطب محوری رسانه ملی در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار هنر و رسانه پایگاه خبری هیچ یک _ فصلنامه «پژوهشهای ارتباطی» از سال 1372 با هدف انعکاس فعالیتهای پژوهشی سازمان صداوسیما در حوزه ارتباطات و رسانهها، بهویژه رادیو و تلویزیون شروع به انتشار کرد. شماره صد و سیزدهم فصلنامه «پژوهشهای ارتباطی» خردادماه امسال با 7 مقاله در حوزههای مختلف رسانه نظیر راهبردهای رسانهای مدیریت بحران، سواد رسانه و مخاطب محوری رسانه ملی در فضای مجازی منتشر شده است.
رسانههای اجتماعی و اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، سیاستپژوهی گسترش سواد رسانهای در آلمان، انگلستان، هند، و (اردن)، ارائه الگوی رسانهای به بیمارستانها برای جذب گردشگر سلامت مبتنی بر مدل ارتباطی لاسول، ارائه مدل راهبردهای رسانهای مدیریت بحران در مجموعههای ورزشی شهرداری تهران، مطالعه پدیدارشناسی عوامل مؤثر بر تولید محتوای محیط زیستی در بین کنشگران حوزه محیط زیست در فضای مجازی (مورد مطالعه: شهر تبریز)، مخاطب محوری رسانه ملی در فضای مجازی (با رویکرد آیندهپژوهی) و سیمای ترسیم شده از روان درمانی و متخصصان حوزه سلامت روان در دو دهه اخیر سینمای ایران، 7 مقاله منتشر شده در شماره 113 فصلنامه «پژوهشهای ارتباطی» هستند.