باشگاه بارسلونا از میزبانی بازی ال کلاسیکو درآمدزایی خوبی داشت.
به گزارش هیچ یک _ نشریه «اسپورت» اسپانیا خبر داد باشگاه بارسلونا از دیدار ال کلاسیکو دو روز پیش به میزبانی رئال مادرید درآمد خوبی را کسب کرده است.
شاگردان ژاوی هرناندز در این بازی حساس در وقت های اضافه تسلیم درخشش بلینگام شدند و با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند.
طبق گزارش رسانه اسپانیایی باشگاه بارسلونا از بلیت فروشی، پیراهن فروشی و اسپانسرهایش در بازی ال کلاسیکو درآمد 7 میلیون یورویی(تقریبا 400 میلیارد تومانی) داشته است.
بارسلونا قبل از ال کلاسیکو پیراهن های مخصوص این بازی تولید کرد و قیمت هر پیراهن نزدیک به 3هزار یورو بود.