این دورهها ظاهراً روی افزایش مهارتهای تولید کنندگان محتوا تمرکز دارد.
به گزارش هیچ یک : ادوبی قصد دارد تا سال 2030 به 30 میلیون نفر مهارتهای هوش مصنوعی، تولید محتوا و بازاریابی آموزش دهد.
به گزارش سایت رسمی ادوبی، این دورهها بخشی از برنامه Adobe Digital Academy است که درحالحاضر افراد را برای مشاغل جدید در زمینههایی مانند بازاریابی دیجیتال، طراحی تجربه کاربری و علوم داده آموزش میدهد. این برنامه که روز دوشنبه در کنفرانس Adobe MAX معرفی شد، در واقع قصد دارد به متخصصان فعلی و آینده کمک کند.
«استیسی مارتینت»، معاون استراتژی بازاریابی و ارتباطات ادوبی، دراینباره میگوید:
«ما فکر میکنیم که یک نیاز فوری و همچنین یک فرصت بزرگ وجود دارد، زیرا هوش مصنوعی درحال تغییر روش کار افراد و نوع مشاغل است. میخواهیم هوش مصنوعی شکاف دیجیتال را پر کند و بر آن دامن نزند.»
همکاری ادوبی با شرکتهای دیگر برای دورههای هوش مصنوعی
به گفته مارتینت، مردم میتوانند از طریق Adobe Express و پلتفرم خلاقیت Behance، رایگان به محتوای دورهها دسترسی داشته باشند و این شرکت درحال مشارکت با پلتفرم آموزش آنلاین Coursera برای ارائه برنامههای پولی دارای گواهینامه حول محتوای دورههای ادوبی است.
ادوبی قصد دارد برای اطمینان از دسترسی گسترده به گواهینامههای Coursera، بورسیههای تحصیلی نیز ارائه کند. همچنین این شرکت با سازمانهای غیرانتفاعی مانند Girl Scouts و DECA (یک برنامه تجاری و بازاریابی برای جوانان) همکاری میکند تا این دورههای آموزشی و Adobe Express را در دسترس شرکتکنندگان قرار دهد.
مارتینت میگوید:
«ما میخواهیم مطمئن شویم که متخصصان نوظهور در هر زمینهای، میتوانند جایگاه خود را در محل کار جدیدشان پیدا کنند.»
دورهها شامل مطالبی در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای تصویری و ویدیویی باتوجهبه مسائل مربوط به مالکیت معنوی خواهد بود. این دورهها همچنین مهارتهای مربوط به ایجاد محتوا برای رسانههای اجتماعی، بازاریابی دیجیتال و ایجاد و ویرایش تصویر را پوشش خواهند داد. این دورهها از طریق گوشی، تبلت و مرورگر تحت وب قابلدسترسی خواهند بود. این شرکت بهتازگی نیز مدل هوش مصنوعی خود برای تولید و ویرایش ویدیوها را عرضه کرد.