اقدام ابرستاره پرتغالی در بازی دوستانه با سلتاویگو تجارت 20 ساله اش را به خطر انداخت.
به گزارش هیچ یک _ستاره پرتغالی نه تنها بیشترین درآمد را برای قرارداد فوتبالی خود دارد، بلکه به ازای هر پستی که در اینستاگرام میگذارد، بیشترین درآمد را نیز دارد.
کریستیانو رونالدو در آستانه رسیدن به 600 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی، برای هر پست تبلیغاتی که در پروفایل خود می گذارد، بیش از 2 میلیون یورو درآمد دارد. کایلی جنر و لئو مسی در رده های دوم و سوم قرار دارند.
رونالدو با وجود اینکه چهره اصلی چندین برند است، یکی از ارکان آن از نظر درآمد، قرارداد تقریبا مادام العمر او با شرکت نایکی است. رابطه تجاری بین مهاجم و این برند ورزشی آمریکایی در سال 2003 آغاز شد اما ممکن است پس از بازی دوستانه النصر با سلتاویگو به خطر بیفتد.
در دیدار چند روز پیش مقابل سلتاویگو، علاوه بر اینکه النصر شکست خورد، بزرگترین امتیاز را ساق پاهای این فوتبالیست پرتغالی گرفت. محافظ ساق یا ساق بند پای رونالدو با برند آدیداس، برند رقیب نایکی بود.
به همین دلیل، پیوند رونالدو با این برند ورزشی (نایکی) در خطر است. تا به امروز و پس از 20 سال، هر دو طرف از یکدیگر استفاده کرده اند. طبق اطلاعات قرارداد کریستیانو رونالدو با این شرکت ورزشی 162 میلیون یورو به مدت 10 سال است.