به گزارش هیچ یک،اینک که حدود یک دهه از حضور این سکوها در شهرهای بزرگ و کوچک ایران میگذرد، وضع اندکی تغییر کرده است. حالا به نظر میرسد هم مسافران و هم رانندگان رضایت چندانی از شرایط ندارند.
مسافران قیمتها را بسیار گران و رانندگان بیش از حد ارزان میدانند. پایینبودن قیمتها در بعضی ساعتها رانندگان را از کار دلسرد و نجومیبودن قیمتها در بعضی ساعات دیگر مسافران را از سفر پشیمان میکند.
روزنامه شرق نوشت:با ورود تاکسیهای اینترنتی به ایران، در عرصه حملونقل عمومی ایران انقلابی رخ داد، انقلابی که هم مسافران و هم رانندگان از آن راضی بودند؛ خدمات 24ساعته، دسترسی بسیار آسان و شاید مهمتر از همه، قیمت مناسب. تاکسیهای اینترنتی که از طریق برنامکهای نصبشده روی گوشیهای همراه، مسافران و رانندگان را به هم متصل میکنند، از اوایل دهه 90 در ایران شروع به فعالیت کردند. هرچند همهگیرشدن آنها و آشناشدن عموم مردم با این برنامهها تا اواخر سال 1395 به طول انجامید و پس از آن، رشد آنها علیرغم همه موانع و مخالفتها به شکلی خیرهکننده سرعت یافت.
مسافران قیمتها را بسیار گران و رانندگان بیش از حد ارزان میدانند. پایینبودن قیمتها در بعضی ساعتها رانندگان را از کار دلسرد و نجومیبودن قیمتها در بعضی ساعات دیگر مسافران را از سفر پشیمان میکند.
روزنامه شرق نوشت:با ورود تاکسیهای اینترنتی به ایران، در عرصه حملونقل عمومی ایران انقلابی رخ داد، انقلابی که هم مسافران و هم رانندگان از آن راضی بودند؛ خدمات 24ساعته، دسترسی بسیار آسان و شاید مهمتر از همه، قیمت مناسب. تاکسیهای اینترنتی که از طریق برنامکهای نصبشده روی گوشیهای همراه، مسافران و رانندگان را به هم متصل میکنند، از اوایل دهه 90 در ایران شروع به فعالیت کردند. هرچند همهگیرشدن آنها و آشناشدن عموم مردم با این برنامهها تا اواخر سال 1395 به طول انجامید و پس از آن، رشد آنها علیرغم همه موانع و مخالفتها به شکلی خیرهکننده سرعت یافت.